Haberler & Güncellemeler Assassin’s Creed Valhalla’nın Oyun Mekaniklerinin Heyecanlandıran Detayları Açıklandı

  • Konbuyu başlatan admin
  • Başlangıç tarihi
admin

admin

Site Yetkilisi
Yönetici
Katılım
30 Mar 2020
Mesajlar
383
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
Mersin
1588352826237.png

Dün tanıtılan Assassin’s Creed Valhalla’nın yönetmeni Ashraf Ismail, verdiği bir röportajda oyunun oynanış detayları hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Ashraf, bu oyunun diğer oyunlardan farklı olacağını söyledi.

Oyun dünyasının en büyük isimlerinden Ubisoft, son zamanlarda verdiği büyük ipuçlarının ardından en sonunda dün yeni oyununu duyurdu. Şirketin yeni oyunu, 2007 yılındaki çıkışından bu yana oyuncuların bazen severek bazen sıkılarak oynadığı Assassin’s Creed serisine eklenen Assassin’s Creed Valhalla oldu.
Ubisoft, geçtiğimiz yıllarda piyasaya sürdüğü Assassin’s Creed oyunlarından dolayı ciddi eleştiriler almıştı. Oyunlar genel anlamda oynanış mekaniklerinin benzerliğinden dolayı eleştiriliyordu. Peki serinin yeni oyunu Assassin’s Creed Valhalla, diğer oyunlardan ne kadar farklı olacak? Bu sorunun cevabını oyunun yönetmeni olan Ashraf Ismail verdi.
'Diğer oyunlardan farklı olacak'
assassins creed valhalla

Daha önce Assassin’s Creed Origins’in ve Assassin’s Creed Black Flag’in yönetmenliğini yapan Ismail, her iki oyunda da sevilen değişiklikler getirmişti. Avustralyalı internet sitesi Press Start'a röportaj veren Ismail, bu kez yeni oyun hakkında merak edilen bazı soruları yanıtladı.
Ashraf Ismail, verdiği röportajda Assassin’s Creed Valhalla’nın çok daha farklı RPG mekaniklerine sahip olacağını söyledi. Ismail’e göre Valhalla, geleneksel bölüm anlayışından da uzaklaştı. Oyun, oyun dünyasına ve yeteneklere dayalı bir anlayış benimseyerek Viking Çağı'nı daha iyi şekilde ön plana çıkarmayı hedefledi.


Ashraf Ismail’in açıklamalarına göre Valhalla, devasa bir yetenek ağacına sahip olacak. Oyuncular, bu ağaç üzerinde istedikleri oynanış tarzına göre kendi yeteneklerini seçecekler. Oyun hakkında birçok detay paylaşmaya devam eden Ismail, açıklamasına şu şekilde devam etti:

Bakış açımız, oyuncuların oyunda istedikleri şekilde deneyimden haz almalarını sağlamak üzerine. Dolayısıyla yetenek konusunda fazlasıyla uğraştık. Becerileri de geri getiriyoruz ancak elbette tüm beceriler Viking teması etrafında şekillendi. Bununla birlikte bölüm fikirlerinden de kurtulduk. Bunun yerine güç var. Tabii yine güç de kahramanın yetenek setine göre şekilleniyor. Yani öğrendiğiniz yeteneklere göre güç kazanıyorsunuz.

'Acımasız bir dövüş sistemi olacak'
assassins creed valhalla


Ashraf Ismail, oyun hakkında yalnızca bu heyecan verici detayları da paylaşmadı. Ismail'in açıklamalarına göre Assassin’s Creed Valhalla, Viking temasını tamamen aktarabilmek için acımasız ve ilkel bir dövüş sistemine sahip olacak.
 
Üst