Haberler & Güncellemeler Güncelleme Notu: 22 Ağustos 2019[PUBG LİTE]

  • Konbuyu başlatan admin
  • Başlangıç tarihi
admin

admin

Site Yetkilisi
Yönetici
Katılım
30 Mar 2020
Mesajlar
383
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
Mersin

1586855940199.png


Geliştirilmiş Benzin Bidonu, FPP Sürüş, Optimizasyon ve daha fazlası bu güncellemede PUBG LITE'a geliyor!

Herkese merhaba,
Siz değerli oyuncularımızın desteği ile PUBG LITE, 8 Ağustos tarihinde Açık Beta servisine başladı. 22 Ağustos’taki güncellememiz de, Açık Beta’dan bu güne oyuncularımızın taleplerini uyguladık.
PUBG LITE’a oyuncularımızdan gelen ve bizim için çok önemli olan çeşitli geri bildirimler doğrultusunda geliştirici ekibimiz oyunu geliştirmeye devam edecek. Ekibimiz, her zaman olduğu gibi, oyuncularımızın geri dönüşlerini önceliklendirmek için çalışıyor olacaktır.
PUBG LITE’a olan ilginizi ve desteğinizi bekliyor olacağız.
Yeni Sistem Güncellemesi

  1. 1. FPP modunda, araç kullanma perspektifi otomatik olarak TPP’ye dönmekteydi; fakat birçok oyuncumuzdan gelen talepler doğrultusunda, yeni güncellememiz ile FPP görüş açısında sürüş keyfini çıkarabileceksiniz.​
  • FPP modunda, FPP sürüş deneyimi​

  1. 2. Artık, düşmanlarınızı yalnızca bir Benzin Bidonu ile öldürebileceksiniz. “Dikkat edin; artık yanınızda bir Benzin Bidonu varsa, patlayabilir!”​

  • Benzin Bidonu patlama sistemi
Özellikler
    • Benzin Bidonu, artık tüketilebilir ürün olarak sınıflandırıldı.​
    • Benzin Bidonu’nun patladığı anda, patlama çapı içerisindeki tüm oyuncular hasar alacaktır.​
    • Patlama merkezine ve uzaklığa bağlı olarak alınan hasar, değişiklik gösterecektir.​
    • Unutmayın, siz ve takım arkadaşlarınız eğer patlamaya yakınsanız, hasar alacaksınız. Dikkatli olun!​
Nasıl Kullanılır?
      • Yerde göreceğiniz Benzin Bidonu’na mermi ya da fırlatılabilir ürünler ile hasar verdiğiniz zaman patlayacak ve yakın çevresine hasar verecektir.​
      • Her bir Benzin Bidonu, çantada eğer birden fazla sayıda varsa, ayrı ayrı gözükecek; ve birden fazla Benzin Bidonu patlatıldığında hasar miktarı katlanarak artmayacaktır.​
Örnek

  1. 3. Bu güncelleme, yeni bir Hesap Seviye Sistemi’ni de beraberinde getiriyor.​
Her oyun sonunda oyuncular EXP (Deneyim Puanı) kazanacak ve bu EXP sayesinde hesap seviye sistemine bağlı olarak rütbeleri artıyor olacak. 8 Ağustos’ta açıkladığımız Survivor puanlarından ayrı olarak, oyuncuların seviyeleri sıfırlanmayacak.​
  • Yeni oyun-dışı sistemi: Hesap Seviye Sistemi
    Her oyun sonunda farklı EXP kazanılacak ve kazanılan bu EXPler ile hesapların seviyelerini arttırılabilecek.​
  • Bu data sıfırlanmayacak.​
  • Oyuncular, her seviye için ödüller kazanabilecek.​
Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 1093x1020.​

Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 1093x775.​


Hesap Seviyeniz arttıkça, daha iyi oyuncu olabilme yolunda ilerleyin ve yukarıda da göreceğiniz ödülleri, belirli seviyelere geldiğinizde kazanın!

Optimizasyon



Daha önce paylaştığımız Geliştirici Notları’nda olduğu gibi, optimizasyon yalnızca bir kerelik değil, sürekli olarak iyileştirilmektedir.​
  • Ses Optimizasyonu
    • Koşma ve yürüme sesleri optimize edildi.​
    • Binaların katlarında, seslerin daha iyi ayırt edilebilmesi için sesler güncellendi.​

Diğer Güncellemeler

4VS4 MAÇ, 8 Ağustos güncellemesi ile gelen yeni oyun modumuz, düzenli olarak güncellenmeye devam edecek. Sizlerden gelen değerli geri dönüşler sayesinde, daha eğlenceli bir 4VS4 deneyimi için geliştirmeler devam edecek.​
  • 4VS4 MAÇ için Güncellemeler
    • Skorbord özelliği eklendi: F6 tuşuna basarak maç skor ekranına ulaşabilirsiniz.​
    • Tuşu değiştirmek içimn Ayarlar > Kontrol> Savaş> Skorbordu Göster(Yalnızca 4vs4)​
    • Skorbord özelliği sürekli olarak güncellenmeye devam edeceğini ve KDA (Kill / Death / Assist – Öldürme / Ölüm / Asist) sonuçlarını maç devam ederken görebileceğini belirtmek isteriz.​
    • Bu özellik ile birlikte oyuncular, kendi ve rakip oyuncuların skorlarını canlı olarak takip edebilecekler​


  • Eşletirme, oyuncuların yeteneklerine ve MMR segmentasyonuna göre yapılacak. Bu güncelleme, daha sağlıklı eşleştirmelere ve MMR bazlı eşleştirmelere olanak sağlayacaktır.​

Hata Düzeltmeleri

  • Bazı durumlarda görülen, şarjördeki yanlış gösterilen mermi sayısı hatası giderildi.
  • Görevlerde bulunan, mavi Toros kullanımı ile ilgili hata giderildi.
  • Miramar’da bazı kayalarda gözüken, tek taraftan merminin geçmesi hatası giderildi.
  • Bazı durumlarda görünen ve uçaktan atladığı halde kameranın uçağa kilitlenmesi hatası giderildi .
  • Bazı durumlarda görünen, ve Buggy kullanırken farklı bir yere teleport olma hatası giderildi.
 
Üst